Friday, June 22, 2012

Saya sayang merekaa-2 xD





Hey :|
Hmm , kadang-2 terfikir jugak kenapa hidup ni tak adil ? Hari-2 ada masalah . Huh , kadang-2 tensyen jugak :(
Tapi nak buad camner itu TAKDIR hiduup . 

"Hidup tanpa masalah tak sempurna "

Memang susah nak cari orang yang betul  sayangkan kita kan ?? 
Tapi sekarang , aku dah dapat orang yang sayang kan aku . 
ThankYou :] Ilovebothofyou :)
Kalau takder diorang , sapa lah aku kann ? 
Hmm , tapi , kenapa dorang nak rosakkan hubungan aku dengan dia ? 
Dua-2 aku sayang , susah untuk aku pilih .  So , jangan lah desak aku okaay ?

Hmm , macamner niii :| Susah betull lhaa :O
 Apa pun orang cakap , aku takkan lepaskan dorang :)






Tanpa kawan ? Siapalah kita ?






Kalau aku susah hati mereka lah selalu happykan aku :) 
Thanks HAFZAA :)
ILOVEYOU hehe .
Kalau hampa tadak , aku tatau hidup aku ni cena .. hehe , semua kenangan kita , akan aku kenang sampai bila-2 . 

Pesanan dari aku , Jangan sesekali kita tikam belakang kawan kita , sebab nanti kawan yang akan tolong kita waktu susah . Susah nak cari  kwan yang boleh dipercayai zaman sekarang ni kann ? :)


My roomate . Ainul Mardiah :P




Ada 5 orang jer sekarang . Hehe :P

KAK JANNAH
KAK MASHIE
KAK NAB
IEDA
HUSNA 

Depa ni semua sporting-2 . Kak Jannah , Kak Mashie selalu takecare pasal aku . 
Thanks . Aku sayang hampaa ! ! 
Kalau aku ada masalah apa-2 mesti dorang bagi nasihat kat aku . Thanks a lot okay . 
Kak Jannah , mmg best lah . aku selalu pggl dia baby . sebab dia macam baby . comel ! HAHA :)

K sampai sini sajaa :) 





Pretty / Handsome , Suka entry ni ? Ringankan tangan anda untuk tekan button like yeah ! Thanks

1 Domo(s):

MyMy said...

terasa rindu dengan zaman sekolah dulu2 :(
rindu kt kawan kawan lama..