Monday, January 2, 2012

Hostel here I come =(


Hmm . sebut pasal HOSTEL , aku budak asrma kota yang hebadd gituu . Eceywaaah =) .

Hmm , hari ni sedih gile nak bangang . Huh , mau tau kenapa ? sebab kena balik HOSTEL laa , huh , malas gila kowt , kalau boleh , tamau balik . tamau daftar , tamau semuanya . Hmm , tapi kena jugak . 

knowledge is important to success in my life =)

huhu , ikutkan hati dah malas laa nak study semua nii . Tapi , una semangat jugak la nak pergi HOSTEL , nak tau sebab apa ? sebab nak jumpa kawan-2 laa . haha , rindu gila kat geng gila aku tuh . HAHA ~! tahun nii , aku nak study elok-2 . semangat nak pegang pensil sebenarnya . lama dah tak pegang buku , jadi macam ni la .  APTB =) haha , I MISS BOOK wey ~! HAHA .

Hmm , esok awal-2 pagi dah kena keluar rumah , sebab pendaftaran mula pukul 8-10 pagi . Rumah jauh , so kena bertolak awal lhaa kan ? Hmm , nak cop katil lagi . Haha ,, tak nak aku duduk macam tahun lepas . kena ambil katil atas . HAHA ~! dah laa ,tepi tingkap tahun lepas . dengan ada kes hari tuu . Orang masuk asrma .. huh , menakutkann .. K la , bye salam sejahtera .. Ni last entry kot untuk minggu ni haha . Tunggu 2 minggu lagi yeaa .. Baru aku balik , n update blog yg aku sayang niy . K bye =) Tc nahh , sayangss-!

Pretty / Handsome , Suka entry ni ? Ringankan tangan anda untuk tekan button like yeah ! Thanks

0 Domo(s):