Thursday, January 26, 2012

Merentas desa ;D


Hai chingu(s) ! Eh lamanya Una tak update sini kann ? Huhu , Saja lhaa . Malass =) Hah , nampak tak Big Tittle tu apa . Cer Read sikit ? MERENTAS DESA . Okayy , Una punya sekolah ada buad merentas desa hari Sabtu hari tu . Waaah , malassnye , tapi semangat kowd . Entah la kenapa kanns ? Hihi , Mula-2 sekolah nak buad hari KHAMIS . Tapi sapa tah gatal mulot kan pergi bagitau dekat PPD . PPD call lah sekolah , bagitahu yang tak boleh buad hari KHAMIS , kena buad hari SABTU . Wah , senangnye dia cakap kann ? Inform pun time sume sesi pagi dah balik tinggal sesi petang ja belum balik . Hadduii , kesian kann dekat sesapa yang tak tahu tuh ? Kejam laahh . 

Nasib lhaa saya ni budak asrama kan ? Untung gilaa . Haha . 

sabtu ;D

Pagi tu kitorang berkumpul dekat padang mengikut rumah . Una rumah merah/Mahsuri . Heee , boleh lepak-2 dengan kak angkat Una iaitu kak Ehsan . Macam-2 kitorang bual . Hihi , Hilanglah rasa rindu dekat dia kannsss ! ! ! Lepastu , kitorang kena warming-up .. Lepastu mula lah , merentas desanya ..Hah , punya semangat nak merentas desa , tak sempat 10 minit Una lari .. Perghh .. best gilaa kowt jatuh ditolak oleh orang tak berkemanusiaan di belakang . Makaseh lhaa kan sebab awok tolak saya . Seronok sungguh saya kan . Maaf pun tidak , tapi terus belarh macam tu . Siaaallah kau ,, Hah , kan dah keluar . . Una pulak tertolak kawan Una Farhana Fauzey yang duduk depan Una .. Sory lah wey , terrrr .. Orang tak berkemanusiaan dekat belakang ni tolak .. Seluar forest yang baru beli pun terkoyak habis . Kesian betullaaaah . Kawan-2 Una semua suruh pergi dekat PBSM ,cuci luka . Jangan harap aku nak pergi Okayy . Jupgi tadak moment for merentas desa . Mana best kannns ? Hihi . Hmm , punya tahan luka tuhh .. Sampai kering . Ceh , Time sampai sekolah tuh , kawan-2 Una semua lindung Una . Kena bahan pulak tuu dengan budak laki . "Weyy , seluaq kerkoyak..booo" tebal muka aku 60 inci . Hish , , 





Hmm . dah sampai sekolah tu , naseb lah boleh sumbang mata jugak dekat rumah . Aku pun dengan penatnya , pi la dekat PBSM nak mintak cucikan luka . Bila dah pergi tu , tadak pulak iodin tuhh . Haih , sabo jelaaa kan .. Ustaz Zamri dengan muka tak malu dia tengok aurat aku . Hihh , malu aku . Tapi nak buad macamana TERPAKSA . Aduui , punya tunggu lahhh kan , ustaza suruh kakak tu amek air panas dekat kantin .. Nak matikan kuman dekat luka nii . WOOOII , mengamuk aku .. Sakit gilaa kowd . Hmmm , >,< 
lepastuh , Una pun masuklah Hostel tukar seluar .. Hihi , kena bahan maluu kowd ..

Kla , sampai sini jaa laaa k bye ;D



Pretty / Handsome , Suka entry ni ? Ringankan tangan anda untuk tekan button like yeah ! Thanks

0 Domo(s):