Tuesday, December 27, 2011

Mimpi Gigi patah ?


Huh ? What Una mimpi gigi patah ? Okay , macamni cita dia . Firstly , nak bagitau ni , Una ni jarang tidur petang , ni first time Una tidur petang . Hmm , Lepas bangun tuh . Terus Una cek gigi , Ada lagi . Nasib , , Time tu Una tatau lagi yang orang tua-2 cakap pasal ada sebaliknya kalau mimpi gigi patah . Hmm , Malam tu , Una skype dengan FARHANA . Kitorang sembang macam-2 , Tetiba terbuka hati nak bagi tau dia pasal Una mimpi gigi patah tiga batang . Lepas Una cakap tu , 

Farhana tanya , "Huh Hang betui ka ?," 
Una : "Betul la tak tipu aih ,"
Farhana : "Hahh ?(macam terkejut) Aku pun mimpi gigi aku patah, awat kita mimpi sama ?'"
Una : "Hang biaq betul "
Farhana : "Betui la , tapi aku ada mimpi lagi satu "

Mimpi tu tak boley bagitau laa , Sory Haha . xD 

Lepas tu Una update Status .

click screen capture ni untuk tumbesaran .

Lepas tu , Kawan Una bagitau

Huh , time ni , baru la . Una terkejut . Aduii , betul kaa ~~ Hmm .. Lepastu , esok pulak Una bukak Fb , Tengok-2 ada kawan Una sorang ni antaq massage dekat efbiee ..



FYI , Aku pun dengar-dengar jugak, kalau terlalu mempercayai mimpi ni dikhuatiri akan menjadi Syirik. Berdosa yang sangat besar. Hmm ,

"Nak percaya tafsiran mimpi dan blog-blog pasal patah gigi tu atau nak percaya Qada' dan Qadar Allah?"
So , Aku pun berserah je pada Allah .. Itu hak dia kan ? sO , kita tak boleh nak percaya 100% pasal ni ..  



Pretty / Handsome , Suka entry ni ? Ringankan tangan anda untuk tekan button like yeah ! Thanks

0 Domo(s):